مباشر، پلتفرم جامع کسب و کار | مشاوره تخصصی، آموزش کاربردی و خدمات حرفه ای

اپلیکیشن مباشر

امتیاز دهید

مباشر، پلتفرم جامع کسب و کار | مشاوره تخصصی، آموزش کاربردی و خدمات حرفه ای

شما را به تماشای ویدیوی «مباشر، پلتفرم جامع کسب و کار | مشاوره تخصصی، آموزش کاربردی و خدمات حرفه ای » دعوت می‌کنیم!

آموزش ببین مباشر چگونه کار می کند؟

پلتفرم مباشر در آموزش ببین، محیطی جهت معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین و آموزشگاههای خصوصی فعال در حوزه کسب و کار را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در آموزش ببین بتوانند دوره مد نظر خود را بیابند و از طریق این پلتفرم ثبت نام و خرید دوره خود را انجام دهند.

شرایط همکاری با آموزش ببین مباشر چیست؟

مدرسین و آموزشگاه های فعال در حوزه کسب و کار، می توانند برای تبلیغ و فروش دوره های آموزشی خود ، در سایت و اپلیکیشن مباشر ثبت نام و از خدمات آن استفاده نمایند.

درباره مباشر

پلتفرم مباشر در راستای ایجاد بستری پویا و فراگیر مابین فعالان حوزه کسب و کار و مشاوران، مدرسان و خدمات دهندگان این حوزه برآمده است، به گونه ای که بتواند با تامین مشاوران مجرب از سراسر کشور و نیز ایجاد زیر ساخت های ارتباطی متنوع، نیاز فعالان حوزه کسب و کار به دریافت مشاوره، آموزش و خدمات با کیفیت و به صرفه را تسهیل نماید.

تعهدات ما به کاربران

امنیت و حریم خصوصی

با بکارگیری دانش علمی و اخذ مشاوره از تیم های امنیت شبکه از کلیه اطلاعات شخصی و خرید های شما به‌ عنوان عضو سایت حفاظت نموده و این اطلاعات را جز با مجوز مقامات قضایی در اختیار شخص حقیقی یا حقوقی ثالثی قرار ندهد.

 

پاسخگویی به نظرات و پیشنهادت :

همواره یکی از بهترین روش‌ها جهت افزایش رضایت مشتریان و نیز بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات و همچنین خلق ایده های نو استفاده از نظرات و پیشنهادات مشتریان است.

رسیدگی به شکایات :

ما به تمامی شکایات ارائه شده رسیدگی کرده و از آنها در راستای بهبود عملکرد و سرویس دهی خود استفاده خواهیم کرد.

 

چرا مباشر(از دید کاربران)

سهولت در تامین و انتخاب

تامین و انتخاب (مشاور، مدرس و خدمات دهنده) همیشه یکی از دغدغه های فعالان حوزه کسب و کار بوده است، اینکه از چه کسی، با چه خصوصیاتی و حتی چه قیمتی خدمات بگیریم یکی از چالش های اساسی برای کسب و کارهاست، مباشر با تامین و اعتبارسنجی مشاوران مجرب و کارآزموده از سراسر کشور و ارائه رزومه های آنها تامین و انتخاب در این حوزه را برای فعالان حوزه کسب و کار آسان نموده است.

 

یکپارچگی خدمات در عین گستردگی

شاید تامین برخی خدمات از طرق مختلف کاری شدنی باشد، اما اینکه همه خدمات را یکسان و از یک بستر دریافت کردن، لطفی دیگرست. مباشر سعی در تامین خدمات متنوع و پوشش حوزه های مختلف مشاوره برای کسب و کارها را دارد. به گونه ای که فعالان این حوزه کلیه خدمات مورد نیاز خود را بصورت یکجا و غیر حضوری دریافت نمایند.

 

حذف محدودیت زمانی و مکانی

محدودیت زمان و مکان یکی از چالش های پیش روی کسب و کارهاست، گاهی یک مشاوره به وقت و رسیدن سریع به پاسخ یک سوال، ارزش بالایی دارد و از یک ضرر و زیان هنگفت جلوگیری می کند و گاهی عدم وجود یک خدمت در محل فعالیت کسب و کارها، آنها را در مضیقه قرار می دهد، از این رو وجود یک زیر ساخت آنلاین، ۲۴ ساعته، می تواند محدودیت زمانی و مکانی را حذ نماید.

 

کاهش چشم گیر هزینه ها

امروزه پرداخت حق الزحمه های مشاورین مبلغ قابل توجه ی از هزینه های شرکت ها را در بر دارد و گاهاً هزینه یک جلسه مشاوره باید، برای طرح یک سوال کوچک پرداخت شود، حال آنکه در مباشر شما براساس مدت زمان مشورت هزینه پرداخت می کنید. از سوی دیگر مباشر با تایم مشاوران در استانهای مختلف و با سطوح علمی متفاوت باعث شده است تا نرخ مشاوره بصورت عرضه و تقاضا تنظیم گردد و کاربران بسته به نیازشان، از مشاوران با سطح متناسب و هزینه مناسب استفاده نمایند.

 

سهولت در استفاده از اپلیکیشن و وب سایت

مباشر در دو بستر اپلیکیشن و وب سایت آماده خدمات رسانی به کاربران می باشد، اپ و سایت به گونه ای طراحی شده اند، که کاربر پسند بوده و به آسانی در فرآیند خدمات دهی، پاسخگوی نیاز کاربران باشد.

 

تامین راه های ارتباطی متنوع

مباشر جهت سهولت کاربران خود اقدام به تامین راه های ارتباطی مختلف ازجمله تماس تصویری، تماس تلفنی، گفتگوی متنی و تعیین وقت حضوری نموده است.

 

امنیت و آسودگی خاطر

استفاده از سیستم تماس امن در مباشر و طراحی فرآیند ها در آن، به گونه ای است که ارتباطات خارج از اپی(مابین کاربر و مشاوران، مدرسان و خدمات دهندگان) به حداقل خود رسیده است و با توجه به نظام نامه مباشر درخصوص رعایت حریم خصوصی، کاربران در امنیت کامل و با آسودگی خاطر می توانند به خدمات گیری از اپ بپردازند.

جدا کننده

امیدواریم این مقاله برای شما مفید و کاربردی واقع شده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد امور حقوقی و قضایی می‌توانید با کارشناسان  اپلیکیشن مباشر مشورت نمایید.

نوشته : وحید رمضانپور

شما می توانید مجموعه موشن گرافیک‌های مباشر را در زیر دنبال کنید.

فهرست مطالب

مقالات مرتبط

برای دیدن ویدیوهای آموزشی، مباشر را در آپارات و یوتیوب دنبال کنید.

برای دیدن ویدیوهای آموزشی، مباشر را در آپارات و یوتیوب دنبال کنید.

سایر مقالات

نیاز به راهنمایی بیشتر دارید؟

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل کنید تا پشتیبانان مباشر در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.